מלכיאלי מחדד מסרים: "אנחנו מצביעים לדרך – לא לאיש"

    אסתי פלד No Comments on מלכיאלי מחדד מסרים: "אנחנו מצביעים לדרך – לא לאיש"

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי באולפן "המירוץ לבחירות": ""הסקרים מראים שמנדט אחד הוא שיכריע. כל אחד צריך להביא את חבריו וקרוביו לקלפי, אנחנו יכולים הפעם לגדול למספר דו ספרתי" | צפו

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי התארח הערב באולפן הוידאו של "קול חי" לריאיון אצל אבי רבינא ואיתי גדסי, וחידד את המסרים לקראת הישורת האחרונה.

    מלכיאלי: "הייתי בטוח שאחרי שנה קשה כזו תהיה אווירת מלחמה, אבל אני מגלה שזה לא קורה. ש"ס עמדה בחוד החנית של המלחמה באידישקייט. יחד עם זאת יש את הנושא החברתית, אנחנו המפלגה היחידה שהיא חברתית, אין מי שלא מכיר אנשים שקיבלו כרטיסים. אני מכיר אשכנזים שיצביעו לנו בגלל זה. ולא פתחנו מטה אשכנזי".

    "לא הייתה שום מלחמה באופוזיציה ללא הובלתו של דרעי. החיבור בין ביבי לטיבי לא בא סתם, מישהו עבד קשה שזה יהיה".

    מלכיאלי נשאל מה יהיה הדבר הראשון שהם יעשו באם תוקם ממשלת ימין והשיב: "דבר ראשון שצריך לעשות זה למחוק את החרפה של הממשל האחרונה. החד פעמי, השתייה המתוקה, הכשרות, וגם את היחידות דיור ששקד גנבה לנו בשפיר. אותה שקד שמזיקה עכשיו לכל גוש הימין".

    "הסקרים מראים שמנדט אחד הוא שיכריע. כל אחד צריך להביא את חבריו וקרוביו לקלפי, אנחנו יכולים הפעם לגדול למספר דו ספרתי".

    על תופעת הזליגה לבן גביר אמר: "אני אומר למי שרוצה להצביע לבן גביר שאנחנו מצביעים לדרך ולא לאיש. צוואת מרן הרב עובדיה זה להצביע לשס, אני מודאג מאדישות".

    על הסרטון של גנץ שכולל את ש"ס בתוך הגוש שלו הגיב: "יש בסוף הסידור הטבת חלום, זה מה שהוא צריך לעשות. אנחנו ולדעתי גם יהדות התורה הולכים עם נתניהו והימין".

    "דרעי הוא זה שהקים את גוש הימין, גם אם יש מי שלא אוהב לשמוע את זה. כל ההצלחה של הפלת הממשלה רשומה על שם דרעי".



    0 תגובות